W ciągu 14 dni od zakupionych towarów Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji.

1. Poinformuj firmę Sara, Justyna Licznerska w wiadomości info@sara.net.pl o reklamacji,
prześlij zdjęcia świadczące o uszkodzeniu towaru, lub o tym, że nie jet to towar zgodny z opisem widniejącym w sklepie. Opisz powody reklamacji, podaj dane do przelewu, na który mamy dokonany zwrotu pieniędzy.

2. Reklamacja jest rozpatrywana na korzyść Klienta w 2 przypadkach:
- Jeśli towar jest uszkodzony.
- Jeśli towar jest niezgodnych z opisem widniejącym w sklepie.

3. Po otrzymaniu wiadomości od Klienta w ciągu 7
otrzymasz wiadomość z decyzją reklamacji od firmy Sara, Justyna Licznerska.
Jeśli będzie ona rozpatrzona na korzyść Klienta,
otrzyma on adres, na który ma przesłać wadliwy lub niezgodny z opisem towar.
Jeśli będzie ona negatywna, również otrzymasz informację zwrotną.

4. Sprzedawca może odmówić przyjęcia reklamacji, gdy okaże się, że towar jest nienaruszony lub zgodny z opisem.

5. Po otrzymaniu przez Klienta wiadomości, o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji,
Klein w ciągu 7 dni od otrzymania wiadomości zobowiązany jest o przesłanie towaru na adres:

Sara, Justyna Licznerska
ul Kolonia 22

86-031 Jarużyn

6. Po fizycznym otrzymaniu zareklamowanych towarów,
w ciągu 7 dni firma Sara, Justyna Licznerska zobowiązana jest dokonać zwrotu pieniędzy na podane dane do przelewu z wiadomości e-mail klienta.

7. Sprzedawca do kwoty zwrotu pieniędzy dolicza 20 zł w ramach rekompensaty za koszt wysyłki poniesiony przez Klienta na trenie Polski.


Sprzedawca do kwoty zwrotu pieniędzy dolicza 14 Euro w ramach rekompensaty za koszt wysyłki poniesiony przez Klienta poza granicami Polski.